Ook weer

  • Mus

    Terug in het land.

    Het tentje is alweer in de kast, gelukkig dit jaar weer heel gebleven omdat we voor het slapen de nachtkastjes hebben buiten gezet.

    Aan scheerlijnen hebben we de vuile was gehangen dus daar kon ook niet over worden gevallen.

    Het is overgens wel een goede anti diefstal die was daar hangen:?:?

    De fietsen hebben ook genoten eerst bij onze zuiderburen en daarna in Spanje.

    Alles stond in de file om te gaan dineren in de avond, maar wij met onze fietsjes reden er lekker doorheen, met af en toe wat plagen om midden op de weg te gaan rijden:+:+

    Het weer was uitstekend, maar we gaan er nooit meer naar toe.

    Of het nou Nederlanders.Fransen of Duitsers zijn rustig praten kennen ze daar niet.

    Op een of andere mannier moet er erg hard gesproken worden of de muziek moet iedereen horen.

    Erg asogedrag daar modaal of bovenmodaal het maakte niks uit men wilt gezien og gehoord worden.

    Gelukkig maakte het strand heel veel goed en brachten we daar meerdere uren door.

    Een lekker windje,mooie golven, we hebben daar heerlijk gezwommen.

    Daarna bij de Beertjes geslapen (de franse beertjes) dan merk je dat het ook anders kan.

    Heerlijk rustig, parachtige rivier,lekker eten, en vriendelijke sociale mensen.

    Daarna weer even terug in belgie in La Roche, prachtig hotelletje met uitzicht op het spook( alleen wastie even op vacantie)

    Een heerlijk biertje gedronken en vlees op een steen gedonderd.

    Nu weer thuis heerlijk we kunnen er weer een paar weekjes tegen om in september met lieve vriendjes Antwerpen aan te doen.

  • Amore

    Gaant l.ullie nu volgend jaar in een hutje op de hei?….dan gaant ik mee…:D

  • Mus

    Volgend jaar………………… gaan we misschien wel iets meer met vacantie zo zou het zomaar een ander werelddeel kunnen zijn:+:+

    Maar ik vind de grieken wel erg leuk:+:+

  • Jet

    Nog méér :?

    Welkom terug en leuk dat jullie zo'n leuke vakantie gehad hebben!

    Knuf, ook voor Vonk,

    Jet

  • .Knutselsmurf

    grinzzz… tjilp tjilp..Mussie

    Gezellig dat jullie er weer zijn na een lekkere vanakntie,

    ut wordt zo saai op de prik…pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

    en gedate wordt er al helemaal niet.. :D

    ut smurfie:)

  • .Knutselsmurf

    HUH? kan weer prikken onder eigen IP…jeetje.. :D

    smurf:)

  • brigitte

    hey mussie …welkom terug maar weer;-)

  • Ed

    Ga eens naar Flevoland,is ook een strand en wind.

    Groeten Ed//maar er zijn hier geen mussen meer.:+

  • Daisy

    Hai Mus

    Welkom terug in dit koude kikkerlandje

    Volgend jaar ook naar een ander werelddeel? Dat zijn ook onze plannen, ik begin het vermoeden te krijgen dat wij het over hetzelfde werelddeel hebben, klopt dat?

  • Mus

    Hihihih ik denk dat we het er morgenavond maar over gaan praten:+:+