Geintje

  • Vonk

    Een man die bekend stond om zijn amoureuze avonturen, stond in de kroeg te vertellen dat hij in zijn leven toch een periode had ingelast van maar liefst 15 jaar zonder sex. Iedereen stond met de mond open van

    verbazing en onbegrip.

    Toen zei de man: “Ja, en op mijn 16e verjaardag vond ik dat ik genoeg gewacht had!”

  • TopCat

    Heette die man toevallig Vonk :?:D:D:D

    :D T.C. :D

  • Vonk

    Een blondje besluit op een mooie dag eens een keer te gaan paardrijden, ook al heeft ze daar totaal geen ervaring mee. Ze stapt zonder hulp of toezicht op het paard, dat direct begint te galopperen. De blondine zit

    niet stevig en dreigt van haar zadel te schuiven. Vol angst probeert ze zich vast te houden aan de manen van het paard maar dat lukt haar niet.

    Dan klemt ze haar armen om de nek van het paard, maar ze schuift zo ver omlaag dat ze bijna onder het paard terechtkomt! Het paard galoppeert vrolijk verder, blijkbaar ongevoelig voor de benarde situatie van

    ruiter. Uiteindelijk laat het blondje het paard los, hopend op de grond te vallen, maar haar voet blijft in de stijgbeugel zitten waardoor ze in een nog dramatischer houding terechtkomt. Haar hoofd botst enkele keren tegen de grond en ze staat op het punt flauw te vallen als wonder boven wonder…

    de manager van de C&A haar ziet en de stekker uit het stopcontact trekt!

    Bij de weg T.C. dat was eenmalig hoor die 15 jaar onthouding.

  • Amore

    :D:D:D