heb jij die arm voor over mijn schouder

  • hendepen

    ach tenwoordig is die er arm niet meer

    er is gene ene klote meer aan liefde

    ik begin nergens meer aan baba

    ik heb het vort ge had

    greeyingss hen

  • IstanbulCambridge

    Paar wijntjes In Oude Haven?

    istams@hotmail.com

  • carebear

    Scheiden is kut. Ik ben binnenkort aan de beurt. Maar ben niet de enige, dat scheelt :-)

    Sterkte!

  • carebear

    hahaha, zie dat het bericht van 4 jaar geleden is! Hoop dat het goed gekomen is dan

  • koeitje

    hoi,ik ben ruud en woon in haarlem en ik ben 43 jaar en ik heb kort donker blond haar en blauwe ogen en ik ben 1,89m en ik maak me niet snel ergens druk over,ik werk in de agrarische bedrijfsverzorging.

    ik hou van uitgaan,wandellingen,bios,lekker eten hoteltje pakken.lezen,fietsen,schrijven,dieren,vakantie,enz

    natuurlijk vald er nog meer te vertellen,maar misschien kunnen we een goed gespreek hebben als ik jou verwennen in bed

  • frank250@live.nl

    Hi ben jij die lieve dame waar ik naar uit kijk voor een serieuse vaste relatie, ik zag jou advertentie, ik denk ik ga toch maar even terug naar jou oke, want jij mist die eene arm om jou heen en ik zal er voor jou xzijn hoor en jou natioaliteit is geen probleem voor mij, is het belangrijkste het hart als dat goed is, is alles goed ok. en uitelijk ja maar ach je bent wie je bent toch, ik neem ook hoe je bent, dat meen het echt dan zal ik jou graag willen, en als jij geen probleem zal hebben, oke kunnen worden opgelost oke maar geen probleem ok daar komen we wel uit, en dat ik ietse ouder bent, en als jij het echt serieus meend zal ik graag met jou in kontakt willen komen,misschien ook wel een samenwoning of huwelijk en erkening niet uit gesloten, een dame jou leeftijd maak mij niet,dan zal ik jou, graag willen ontmoeten en zorgen, ik heb jou veel te bieden dat zeg ik jou wel wel een lieve dame waar ik voor wil gaan, misschien heb je kid,s geen probleem ik hou er van,kid.s komen bij mij op de eerste plaats, en eerlijkheid staat voor hoog aan het vaandel, en ook met veel respect en waardering, voel je dat je echt daar intresse voor zal hebben reageer oke,groet, Gerard.reageer. gerards5@live.nl ook ,mij msn oke groetjes

  • Leo

    Ik ben ruim een jaar weduwnaar (74 jaar) en verlang naar knuffel. Niet meer. Ik bedoel een gedeelde, tweezijdige knuffel.