Date vanavond

  • molly

    Ben opzoek naar een leuke date vanavond wie wil het nieuwe jaar spannend beginnen.

    Dus als er iemand alleen thuis zit vanavond in brabant laat het me snel weten, ik ben nog vrij

  • Ikke

    Yep, ikke wil wel. Ikke zit vanavond alleen thuis en helaas is het dan vrij saai. Dus gaat Ikke slapen tot een uurtje of twaalf dan ff nieuwjaar wensen en hopla op de fiets in Brabant op stap. Wie weet zie je Ikke wel.

    Groetjes,

    Ikke :+

  • molly

    hee JIJJE,

    HET IS NATUURLIJK AL VRIJ GROOT BRABANT maar als je nou in eindhoven omgeving woont kunnen we iets afspreken

  • Ikke

    Tjee das stom toeval. Daar woont Ikke ja. Maar waar woont uwes dan en waar gaat uwes naar toe etc.

  • molly

    ben al een tijdje niet uitgeweest maar ik sta open voor sugestie. M.a.w waar had jij gedacht de nacht te gaan doorbrengen ???

  • Ikke

    Beste Molly,

    das wel een heel erg open vraag. Zou ikke antwoord op kunnen geven maar laat dat ff achterwege aangezien ikke je niet kent. En het lijkt ikke beter dit via msn te doen maar dan moet je ikke wel ff je adresje geven. Verders staat Ikke ook overal voor open. :+

  • Ikke

    Beste Molly, bovenstaande leek een beetje dubbelzinnig maar zo is ie dus niet bedoeld. Ikke kan hier wel vanalles gaan lopen vertellen maar dan weet dalijk iedereen wie ikke is en das niet de bedoeling. Je kan met ikke in contact komen als je dat wil. Voor de rest hoort Ikke het dan wel weer of niet natuurlijk :D

  • Ikke

    Nou Molly,

    beetje bang ineens.

    Ikke zal het je wel willen vertellen maar als uwes niet durft dan houd het dus op. Ikke gaat vanavond wel alleen aan de bar zitten in een kroeg waar ikke meerdere mensen kent en dus toch wel plezier zal hebben. Helaas dan dus zonder Molly en dus geen nieuwe vriendjes gemaakt dit jaar en wie weet wat voor plezier gemist volgend jaar. Maar goed het is niet anders, Molly is een beetje bang denk ik.

    Molly, succes en een fijne avond toegewenst.

    Groetjes Ikke

  • molly

    ben gewoon geintereseerd waar ik terecht zou komen.

    ben niet bang zou niet weten waarvoor want ik weet nog helemaal niks ikke

    dus als je toch tenminste verteld stratums eind stratumsedijk of bij het station dan kan ik een beetje gissen toch

    Male or female.

  • Ikke

    Beste Molly,

    ikke is male en gaat normaal gesproken op stap in de Dommelstraat. Je weet wel station uit en rechtdoor, je loopt zo tegen de kroeg aan.

    Das waar ikke normaal wel eens komt. En das dus ook waar ikke vanavond/vanacht zit. en uwes ??