leuke man zoek leuke vrouw

  • jorob19692002@live.nl

    ik ben een leuke jongen man van 42 jaar en . na een tijdje alleen zou ik graag weer iemand willen leren kennen. ik ben een lieve, eerlijke, spontane man, en ik sta goed in het leven. Ik hoop langs deze weg een leuke vrouw te leren kennen. ik ben een sportieve, actieve, energieke man. Ik hou van fietsen, lopen, zwemmen, knuffelen en een dagje weg is ook altijd leuk. ik ben een echte levens genieter en doe dat samen met mijn 9jarige zoon. dus laat wat van je horen en wie weet en waar je woon maak mijn niet uit de afstand is geen probleem voor mijn

  • BB63

    Hallo leuke jongeman van 42,

    Ik ben ‘ietsjes’ ouder ,bijna 49 (kan het zelf niet geloven nu ik dat hier opschrijf , voel me nog niet zo ‘oud’ )

    en ben dit helemaal niet gewend om te doen.

    Ik vind het zelfs eng, maar als ik toch opzoek wil naar een leuke man moet ik dit toch maar eens proberen.

    Aangezien ik op deze site aan het ‘rond neuzen’ was naar een leuke

    oproep en jouw berichtje zag dacht ik eerst … te jong… (en geen foto , ik wil graag weten met wie ik ‘te doen’ heb) maar….

    verder lezend zie ik dat je ook van fietsen, wandelen , zwemmen en knuffelen houd en je gehele bericht spreekt me nogal aan.

    Dus trek ik de stoute schoenen maar eens aan .

    Niet dat ik verschrikkelijk sportief ben hoor, ik fiets (vooral naar mijn werk) en wandel graag , maar alleen is maar alleen dus dat doe ik niet meer zo vaak.

    Zwemmen doe ik ook te weinig , maar vind het heerlijk om in het water te liggen.

    Een dagje weg ga ik wel eens met vriendinnen ,even lekker er tussen uit ,genieten van een stad ,strand of het bos.

    Ik heb zelf al oudere kinderen , 2 jongens van 18 en van 22 jaar , die me niet (veel) meer nodig hebben,

    het lijkt me leuk weer dingen te gaan doen met iemand anders dan alleen met mijn vriendinnen

    en als er een kind bij is vind ik ook prachtig , weer lekker naar een pretpark of speeltuin, gezelschapspelletjes doen.

    En knuffelen….zucht … heerlijk lijkt me dat.

    Afstand is voor jou geen probleem , maar toch ben ik nieuwschierig in welke plaats je woont , ik heb nl. geen auto

    en vind het ‘rot’ dat mensen altijd alleen maar naar mij moeten komen of me halen moeten om weg te gaan .

    Ik woon zelf in de provincie Limburg (geboren en getogen in Noord- Holland) .

    Laat me snel eens ‘iets’ weten en als m'n leeftijd toch te hoog is , is geen probleem hoor.

    Groetjes leuke (iets oudere) jonge vrouw