Hoi hoi,

Okay, ik waag de stap. De donkere dagen komen er aan en deze alleenstaande vader zou het leuk vinden om die eens niet alleen door te brengen maar misschien wel samen met jou. Denk jij er hetzelfde over en ben je een lieve, serieuze, gevoelige en spontane vrouw, tussen de 35 en 45 jaar, laat dan eens wat van je horen. Vriendschappen zijn welkom, maar mocht er een klik zijn en het meer worden, dan hoor je mij absoluut niet klagen. ;)

Ik woon in Emmeloord maar ben in het bezit van een auto dus ik kan reizen. Ik kan mij voorstellen dat je natuurlijk veel meer over mij wilt weten. Als je interesse hebt, mail me dan maar eens. We kunnen dan beginnen met elkaar eens te leren kennen. Ik ben erg eerlijk en serieus. Op je vragen krijg je dus altijd eerlijk antwoord, ook al bevalt het antwoord je niet. Ik zou het leuk vinden om veel dingen samen te gaan doen, die ik nu niet doe omdat ik het alleen niet zo leuk en gezellig vind. Denk hierbij aan strandwandelingen maken, terrasje pakken, bioscoop, theater, restaurant en ga zo maar door. O ja, kan je klaverjassen? Dan heb je het al gauw bij mij gemaakt.

Okay, voor nu laat ik het hier maar even bij. Je kan mij bereiken op: maxje1963@live.nl.

Alleen serieuze reacties graag.

Groetjes en misschien tot gauw,

Max