op zoek naar een vaste relatie

  • waterrat40

    Mijn naam is Rene en kom uit omgeving bergen op zoom dat ligt in Brabant Ik ben slechthorend maar dat hoeft geen probleem te zijn Ik heb een fulltime baan van 40 uur per week in Bergen op Zoom waar ik werk als monteur Ik ben sportief en ik heb ook een sportieve auto Ik hou van zwemmen, samen video kijken, fietsen, en samen naar het naar het strand gaan, op vakantie in het buitenland en genieten van het leven en ik zou dit wel met jou willen delen Verder ben ik slank, bruin haar en groene ogen, ik draag een bril, ik ben eerlijk en een knuffelbeer. op deze manier hoop ik een serieuze relatie met iemand op zien te bouwen

    ik ben op zoek naar een vrouw tussen de 33 en 45 jaar, liefst uit de omgeving Brabant en zeeland. het type vrouw dat ik zoek: het liefst geen tattoo\'s of piercings en geen kinderen. ik zoek het liefst ook een nederlandse vrouw. ik ben een gewone man die graag een serieuze relatie wilt met een leuke vrouw. ps ik heb nooit geen relatie gehad waarom niet omdat niemand mij interresseerd zijn. en ook ben ik in het verleden een goeie sportman geweest ik heb alles op zij gezet voor topsporter zwemmen en nu ben ik echt op zoek naar serieuze vrouw die met met mij een relatie wilt hebben.stuur dan email adres aub

    ps dit is voor mij een grootste uitdaging. stuur dan email adres aub

    renevangeel@hotmail.nl

  • Nirrie

    waarom sta je hier en ga je niet naar een gewone datingsite?

    Daar kan je tenminste een profiel met foto aanmaken. Dit is nou niet echt je van het om je hier te promoten