hoi,

ik ben Chris, een spontane en opgewekte man van 39jr en ben op zoek naar een lieve vrouw van 28-45jr.

Plan is om vanmiddag en avond in de sauna door te brengen, liefst niet alleen. Zou het fijn vinden om een vrouw of stel te ontmoeten, voor mij is dat vooral iets op basis van vriendschap en niet zo zeer om andere redenen.

ZIN OM MEE TE GAAN? laat een berichtje achter en ik laat zeker iets horen! ik woon zelf nabij Amsrsfoort, dus welke sauna het gaat worden…iene miene mutte? Wat logistiek het beste past…..

Iets over mij …. >>>>

Ik ben een veelzijdig persoon en hou van uiteenlopende dingen. Uitgaan, dancefestivals, concerten, evenementen, shoppen, reizen dichtbij en ver weg, slapen, koken, knuz doen, muziek luisteren en zijn. Strand, terras, ontbijtje in de zon of op bed, vind ik allemaal leuk.

Ben gemakkelijk in de omgang, ontspannen, gevoelsmens, beetje stoer, beetje kind, intuïtief, openhartig, fantasierijk, onconventioneel, optimist, NU leven, prater, dromer, liever geen masker, mogelijkheden blijven zien, gek, zorgzaam, bezinning, niet voor één gat te vangen. Hou van diepgaande gesprekken op z’n tijd, maar vooral ook lekker luchtig.

Verplichtingen neem ik serieus, maar ik ga m’n nek er niet over breken.

Passie, verbinding en openheid. Dat zijn de dingen die ik belangrijk vind in een relatie of vriendschap.

Verbinding, zo eentje waar je op kunt leunen als het nodig is. Openheid en niet weglopen als het even moeilijk is. Passie voor het leven, de grote maar vooral de kleine dingen.

Ik werk voor mezelf en woon in m’n uppie met een paar huisdieren. Ik heb daardoor veel vrijheid en kan m’n tijd indelen zoals ik wil. Ik ben dan ook geen strakke planner en leef ook niet altijd even regelmatig. Het gaat zoals het gaat.

Actief, maar soms niet vooruit te schoppen. Eigenwijs, maar niet onredelijk.

Verder ben ik impulsief en s’ochtends niet op m’n best … dat wordt s’avonds gecompenseerd.

Ik leef ik niet voor auto, huis of boot, maar om leuke ervaringen te sparen, om te reizen, om te leren, om te lachen, om te ontmoeten, om lief te hebben en er alles uit te halen wat erin zit.

Ik zoek een vrouw die openstaat voor de wereld, voor mensen en voor nieuwe verbinding (kennis, hechte vriendin of mss wel queen of my dreams) en avonturen. Een vrouw die weet dat ze alleen groots kan zijn, maar met z’n twee eindeloos en onbegrenst!

Ik heb niet echt “een type”, maar als ik er iets over mag zeggen …. je bent niet perfect, bij voorkeur niet langer dan 178cm en je bestelling bij de McDonalds is niet langer dan de mijne (wat zich beperkt tot een braaf medium sized menu ;-) ).

Grtz.

Chris